Kasım 25, 2009

Karmakeyşıncılık Oynuyoruz,Ekşınmenin Bir Alt Modeli

Şarap şişelerinin dibinde kalanları sünger göreviyle yok etmek gibidir hayatın evrelerine tepkisini gösteriş biçiminin en kahpe sömürgesi.Çizmeye çalıştığın mutluluklardan kitaplar yazarsın ki ikisi de aynı dalda diye yedirirsin bilincinin en bilinmezliklerine.Bundan sonra ne yapacaksınla başlanan cümlelerin karşısında ki tozlu aynalar,geçmişimin eseri.Yerlerde el emekli boncukların taneleri,batarlar ayağına yara yapsalarda.Dur diyemezsin,basarsın umursamadan.Basmadan mumları yakmaya gidebilir misin!?Gene bir sigaranın dumanına bağımlıyım,cinnet saatlerin de dinginliğin alasına sahip olduğum dumanın.Evet evet tekilin karmaşası bu,tek elinle çıkardığın karışımın yan etkileri bu.Gökyüzü bugün her zamankinden daha gri ve senin en sevdiğin renktir kasvet.Bugün günlerden cinnet,başıma vuruyor rüzgar tadında migren.İçmeye çalıştığım kahvenin yarısı boşa gitmeksizin savruluyor odama,yaz mı kış mı fark eder sana!?Övülen cinayetlerin tek sahibi benim ve sus kimse bilmesin.Saklıyabilir misin? Saklıyamazsan birileri acıların en büyüğünü yaşatmakla hüküm giyer bana.En sert diktatörler altında işkenceler maruz kalırken gene de lanetlemem yarım yamalak gördüğüm suretini.Sus konuşma sadece bir sigara daha ver bana,en yakın arkadaşımla tanışmışsın çoktan.Cebinde taşıyorsusn türevlerini,oysaki kızardın cennetime!?Dört bir yanda siren sesleri duyuluyor biliyorum yaptıklarını,benden neler aldığını.Şehir mahşer yeri,gelen bu adamda kim!? Ya sen kimsin,keşke alıştırarak çıkarsaydın yüzünü ellerime.Masada bir mum daha yanıyor büyük bir hararetle,üf yap geçmez acısıda teselli.Küçük bir kadın vardı,renkli mumlar yakardı.Kimse bilemez sana yalvarışlarımda ki olağanüstü halin sona erişini ve yalvarışlarımı bir içimlik daha kal diye.İçimde kaoslar kopuyor,gelen canın adı kaos olmalı.Bak buldum ben de ortak bir yanımızı,sen karıştırdın ve kahveyi buladım üstüm başıma.Uydu bu tanım yeni cana,gelme kaos git geldiğin yere.Özlemler,sevgiler,duygular adına!