Aralık 06, 2009

Dipsiz Uçurumlar.

Neden hala kırıntılarını toplamaya mahküm ediyorsun ki? Çık git artık,ne istiyorun!? Düzenli bir hayatın var,ben yokum sen yoksun. Kimse yok hiç kimse yok,beni anla artık başkalarına da hayran olmak istiyorum. Gözlerim dolsun istemiyorum senin adını duyunca,artık defolmanı istiyorum. Kırma daha fazla düşlerimi ortadan ikiye,yapıştıramıyorum. Dikiş tutmuyor senden açılan yaralarım,artık git! Adımdan sen,geceden yüzün doğsun istemiyorum artık! Başkasına aşık olmak,yaşamak istiyorum adam,git artık! Sana yazılan yazılardan bıkmadın mı,kendimi kandırmam haz vermedi mi yeterince!? Git artık,kimseyi yalvaracak kadar yüce görmedim ama yalvarırım git artık. Korkuyorum,senin tekrar gelmenden ve kırmandan öldüresiye korkuyorum. Eğer amaca bağlıysa yaptıkların söyle dayanayım,biteceğini bileyim. Sen birşey yapmıyorsun,ben kendi kendimi öldürüyorum. Bana dua et aklımı kaybetmemem için,en çok buna ihtiyacım var. Sen şans dile hayatıma,gittiğini biliyorum ama bir daha git. Bağışıklık kazansın duygularım!