Mart 21, 2010

Başka Hayatların Kadını

Başka hayatların kadınıyım. Kadın kız ayrımından muhalif kadınım ben! Yaşanmışlıklarıma inat,içmediğim sigaraların diplerine,dumanın şekilsizliğine yada saçmalıkların kanalizasyon deliklerine. Doyumsuz tatlara alışamıdı bile dilim,kulaklarım ağır işitiyor gidenlerin vızıltısını. Deniz manzaralı yokluklarım camdan bakıyorlar olan bitene ama başlamıyor ki bitsin en tuhaf hallerim. Ve vücudum alışkın artık farklı konulardan bahsetmeye ki aynı insanlar değil farklı insanlar mutlu olabilir bence. Hadi bana yalan at ben de aile sorunları olan psikolojik baskıdan şok yemiş bir delinin fotoğraf albümünden fırlıyayım hayatının en berbat notasına. Bunu ben yazmalıymışım dediğim yazım yanlışları,bunu ben giymeliymişim dediğim iç çamaşırları ve bu ben olmalıymışım deyip kıskandığım hikaye kadınları. Karşıda ki hanede yükselen soğuk sancılar var benim kasıklarıma bastırıyor,hoşlandığım bir adam var heycanıma hücum ediyor,hayatımda olması gereklı insanlar var odamınn duvarlarına isimlerini yazan,benim bir hayatım var boş paketten farksız.Bir kadın var sesi hep aynı tonda çıkan oysa ki ben hep burnumu yukarıya kaldırarak silerim sümüklerimi kim bilir belki de 1. sınıfta altıma işerdim. Beni babam asil doğurmadı bu yüzden açıp bakmadım çapulcunun anlamına,biten peçetelerime pamuk takviye ettım ve emmedi kanımı en gereksız renkte.Bembeyaz duvarı kirleten bir siyah var duvarımda param olmadığından kapatamıyorum boyayla ama beyaz kalemim yok. Çok mu umarsız oldum yada megoloman?! Boyumu ölç anne kaç olmuşum,sığamıyorum kaçak bavula. Biletçi,bilet,gişe..Bir de görevli var tabi turnikeler de. Trenle gideceğimizi bilmiyordum aslına bakarsan fakat bu kadar ince detaya takılmam benım hayatıma endeksli bir dönüş yapmaz herhalde. Uyan artık mor ve ötesi yada çok çilekeş her neysen. Düşlerim de kafama elma düşerken cadı yok. Bugün günlerden başka havada hayatların kokusu ve yoldan yürüyor onun kadını. Bugün kelimerin birleştiği,adımı tanımladığım gün. Bugün ertesi yerler bak sen ve kolları eve gelsin.. Tireler koyduğum kırmızı başlıklar ve bebeğimin adı masal oldu. Kavrulan sarı leblebilerim ve söylediğim şarkıların sözleri birleştiğin de uçları kırılıyor marjinal saçlarımın. Bugün besleme gibi olmuşsun,neden böylesin?! Merhaba yeni günüm,bugün nede sıfatsızsın,HA bir de tuhaf!