Nisan 29, 2010

Net sonbahar sonuydu
Sen agzından duman çıkarmaya bayılan bir tiryaki
Ben mazoşizmin zirvesinden korkan,yorulunca ağırlaşan kurgulardım
Engelli atlamada yegane arkadaşlar edinen şakşakçılardık
Tütünden yaşanmışlık zıvanası tutturan bildiri satıcılarıydık
Gözlerin en geveze hallerime meydan savaşı açarcasına susardı
Duvardı,bakardı
Görürdüm. sen bakardın ben görürdüm.
Sen bana bakardım ben sana görürdün.
Çıkart,batır
Tam tersini yapman için geri sayışlarım
Tam tersini yapman için ilerisiz iddaalarım
Doldur,boşalt
Geçen hergün için yer kalsın
Geçen hergün için güçsüz kelimeler kuyulara kurban gitmesin
Dublörsüz yaşanmışlıklarda olsa iyi oyuncularız,toparlarız
Hissizleşen günlükler,vizeye takılmış sokaklar
Gene sıfır bir sıfır bir,düşüncelerinin ortasından geçiyorum
Dilsizliğe dokunan kalabalık şehir,ben hep körlere imrendim
Farkındalık.
Benim için körüklü yol yapım çalışması başlatın
Senin küllerin boğazıma kaçtı,çok görme
Kalkmak zorunda olsakta sevdik ankersörleri
Gidecez ya bir gün ütopik düşüncelerin odağında telesekreter olmaya
Yalan
Yeter
Umrumda değil
Hiç birşey elimde bile değil kafamda gezmesin.