Şubat 11, 2014

Dunyanin en alakasiz siiri.

Uzak-lik denilir.
Bir ara,
biraraya gelmeyelim.
Cunku ask
Biraraya gelirsek;
olmeye baslar.
Sevginin bulunacagi -her
Mekan
Zaman
Duzen mumkun.
Birak ki, kalsin boyle.
İnsanlar muradina pekala erebilir.
Birak ki, mutsuz askla ovunelim.
Ask gerilim ister ya;
yangin yeri gibi.
Zaten tek tarafli ask,
ask midir ki?
Sen en iyisi,
asik ol bana.
Cunku sevginin bulunacagi -her
Cografya
Dunya
Uzay mumkun.
Dogrusu;
gozumuz gormesin degil,
baska bir sey gormesin.
Gelirsen belki;
trajedinin -Allah'ini yazariz.
Gelirsen belki;
bu askin cilesi benim. 
Benim lugatim da ask;
kirilganliktir hafiften.
Kirginim sana.
Niteliksiz askin diyalektigi. 
Tek bir -ariza da 
Sadece unutulmamak mi onemli?
Romantik bile olamiyorsun.
Her hikaye;
goz mesafesinde son buluyor.
Eger gelirsen;
sana suslu vaatler veremiyorum.