Kasım 22, 2009

Benekler Hapis Olur Şarap Şişelerine

Bir biri ardına gelen dertlerin üstesinden gidenleri aratan özlemlerle kavruluyor leblebilerim.Sevgililer günü kutlanıyorsa eğer ve insanlar tatil ediyorlarsa hayatlarını,ben de istiyorum üzülmeye paydos.Hatta reçetelendirmek gerekiyor hayatıma üzüntüyü,fazlası zara olmaya başladı ve dozunu ayarlamakta yarım bilincime şok etkisi yaratıyor.Baka kalıyorum insanlığa,bu kadar rahat yaşayıpta dert ettikleri şeylere.Bir kahverengi eşofmanım var bir de bulgurum var.Maddiyatsız maneviyatın yükselen katsayılarından gene de nasibimi alamadım.Kelebek ömrüne yas tutmaktan soğudu kahvem ve küllendi sigara en sevdiği renginin göz alıcı grisiyle.Ben farkında olmadan kayıp gitti dedemin en değerli zamanı ellerimin arasından,devam edeceklerin sonu hiç gelmemesine karşın bir sigara daha yaktım en güzel yerinde aldığım dumandan etkilenerek.Sevileyemen sevgilerin ardından sevenlerin o kadarda masum olmayan musallatları vardı gece yorganın altından hışırdıyan.Kafasını çıkarıp bakamayan minik bir kız çocuğu psikolojisine girdiğinde etrafındaki fotoğrafların sana göz kırptığını sandığın en bayat tribe girdiğinde uyumamaya tövbe edersin.Sırtımda ki çillerin sebeplerinden biride çikolata yemem,düşerdi gözyaşları gözlerden ve inkar ederdim ağlamıyorum diye gene ben.Anlamsızlıklardan çıkarılan anlamların en kışkırtıcı kırıntısı,Türkçe kelimeler kadar anlam değeri yüksek cümlelerden en sapkın düşüncelerde boğuluyorum.Selam olsun,ne olduğu belirsiz fikirlerini açıklamaktan korkan hemcinslere.