Kasım 22, 2009

Kökler

Kahve yaptım kendime senin tadında,şimdi bir rüya çiziyorum sabah tabirine bakmak üzre.Nikotin tadında sarımlıklar var içmeden yutuyorum.İnsanlar bir takım zıtlıklardan nefret eder ve hayatında barındırmaktan hiç hoşlanmazlar işte gene öyle bir güne güle güle,gülemedim.Gerilim içinde başlıyan bir güne uyanmanın ardından senin ne olduğunu farkına varan kapılar ardı ardına açılıyor ve kapatmak için renklerimi kullanıyorum.Yeni tadı yok kahvenin ve yanında sigara gitmiyor artık.Kristal gözyaşları dökülmeye başladı mı gözlerden saçmalamanın babasıda camdan atlayıveriyor,mantıken başlanan metinlerin sonu hep anlamsızca gevşeyen bir omurganın felçleşmesine dahi giderken yatalak oluyor.Hayaller okyanuslara yol alırken haber salmak adına atılan şarap şişesinden sarhoş olmuş notlar,kendilerini bile unutuyorlar.Söylenecek sözler gömülüyor gene kayalıkların arasına,hiç bulunamayan,sorulamayan,aranamayan derinlere.