Kasım 23, 2009

Mesleğin Nedir!?

Bir bardak su vardı aslında,hayata gelirken dökmüşüm ben suyun yarısını.Bir sen vardın aslında ve ben seni bulana kadar çoktan kaybetmişim.Anlatılması gerekli bir sürü masal var seni uyutmak için.Bundan sonra görüceğin ve görmek üzere olduğun rüyaların çikolata kadar tatlı olabilir bir bakıma.Uyumak güzeldir,unutmak herşeyi ve derin bir uykuya dalarak sadece hissettiğini yaşamak için görülen ömre bedel saniyelik rüyaları ve kendimizi kandırdığımız bu bilinçaltımızla oynanan oyunun en büyük parçası olmamız kadar.Tatlıdır aslında hayat nutelladan daha fazla,yanında insanlar vardır ve sen bilgisayarın yanında bir kap hayat hikayeleriyle dolu çıplaklığı hiç çiğnemeden yutmaya uğraşırsın,bazen başarırsın bazende boğulmak üzereyken kurtarır annen seni.Merak edersin bir takım televizyon uyarı unsuru içerircesine yapılan,ama senin farkında olmayan saklı düşüncelerin kaynagından gelen fikirleri.Aslında düşüncelerde fikirlerin anasıdır,anasıdır ki burdan çıkar ya ana fikir.Derken için işinden çıkamazsın böyle gidersen der nirvana.Nirvana demişken bugün çok güzel bir uçurumun kenarında oturdum saatlerce ve düşüncelerimide yanıma aldım tabiki,onlar olmadan hiç bir yere gidemem ya.Onlar beni ben yapan ve benim onları düşünce yapan.Mesela herkesin vapurda sigara yasağına karşı tüttürre tüttüre sigara içme fantazisi vardır ve birde bunu gözüne sokarak "Aha! Ben içiyorum görüYONmu?" diyerekten fotoğraf çekenler vardır.Ruhen dalan bedenen burda olanlardanım,bak beni görüyorsun gariptirki bende seni görüyorum.İşte bu hayat.,işte bu en paha biçilemez nutellanın dibinde kalan iğrenç çikolata parçacıkları,işte budur ki küflenmiş bir yoğurt gibi hissetmen.Bende fotoğraf çekiyorum.