Kasım 23, 2009

Fahişe Günahlar.

Hiç birşey anlıyamıyacak kadar yorgunum.Özlediğim ölüler var,elimde ölenler var.Hangi birinin acısını gömebildim ki daha? yada hangi biri saklandıki yatağımın altına? Sanırım korkuyorum bu yetersizliğin yeterli kılının imkanlarından.Bir uçurum kenarıdır tutturdum gidiyorum,uçurumun ucundan uçmak? Ucube düşünceler,fahişe günahlar,yazan bir kız çocuğu.Evet daha büyümedim,büyüyemedim,büyütemeden gittin.Ne yapmaya çalıştığını anlamadığım bir ton insan var çevremde ve kafamı karıştırıyorlar olduğundan daha fazla.Sigara vardır ve o sigaranın en ucunda kalan kısmı için insanlar birbirlerini öldürebilirler ve sen sigaranın en uç noktasısın.Arkama bakamıyorum,korkuyorum.Sabit bakıyorum artık,ama önüme.Yoruldum biliyormusun etrafımda dönen onca pembe dizi setlerinden.Kostüm sefi gibi bir halim yok ya oralardan? Kılıkdan kılığa bürüyorum insanları gözlerimde,hizmetçi kızı evin hanımı,küçücük çocuğu bar çıkışına koyuyorum.En tehlikeli eroinman yapıyorum kendimi umumi bir tuvalette ölü bulunan.Geliyor,geliyorum,geliyoruz.Ruhum,bedenim.Ha gayret.