Kasım 23, 2009

Sahnedeyiz.

Acı gerçekler..
Sahne I.
Bağırıyorum sadece,kulaklarım dinlensin diye açtığım son ses müzikte.Her an önümden geçebilirsin,her an sesini duyabilirim,her an seni hissedebilirim,her an korkabilirim senden.Hatta aniden geberebilirim.Dibine kadar içtim şişeyi bitirdim.Kafam kıyak,elimde nikotin.Çek..Hüp.Çek..Hüp.Çek babam çek.Senmiydin hayal benmiydim gerçek?Rüzgar suratıma esiyor,ruhum dur.Nereye gidiyorsun böyle?Tekrar tekrar kaptır kendini aynı tonda çalan müziğe.Anla sözleri iyice ağla sende tutma kendini yabancı yok aramızda biz bizeyiz gene görüyorsun ya.Bağır daha fazla.Bağır ve sende söyle.Sahtekarları tanıyormusun?Gözlerinden anlıyormusun ne halt olduğunu şu gafillerin?Ben anlıyorum.Çoğu zaman lehime olmayan şekilde insanların ne bok olduğunu o aptal dünyaya baktıkları yerlere bakıp anlıyorum.Ve çoğu zaman ne boksa.Ve yalancısın bunu biliyorsun?Kapkaranlık bir duvarda gölgelerle dans ediyorsun.Nefretini bastırmak adına yinemi yalan söylüyorsun?Gülümse benim için bir kez.Biliyorum,biliyorum beni duyuyorsun.Aşk galip gelsin istiyorum sevgiye değer vermeyen insanlar inadına.Romantik öyküler anlatılsın.Hep zoru diliyorum.Artık tıp oynamanın vaktidir belki geçmiştir zaman kavramının çok dışındayım.Geçmişimi unuttum geleceğe yazıyorum.Hayır dili geçmişle bir problemimiz yok sadece haz etmiyoruz birbirmizden.Sus pus.