Nisan 30, 2010

Asimile edilmeye çalışılan muhalif düşünceler. Ben poğaçanın üstüne yumurta sürersem sen yumurtanın beyaz kısmını sevmeyelerdenim diyeceksin. Gene ben başka hayatların hikaye kadınlarını anlatırken seni uyutmak için kıyasa girip bildiğin kadının beyaz tenli bir adamla seviştiğinden ama benim koyu tenli olmamdan yakınacaksın. Özgürlükten bahsedicem ben,sen düşüncelerimi en ücra hücrelere tıkacaksın,ben farelerden korkarım. Belki de; Bu yüzden sevemedim hiyerarşik düzeni. Bencilliğin fon müziği hiç-bir-şeyimsin! Uzun bir halı ama kırmızı değil,artist değiliz ya mavisinden yürümeye hak kazanmış ayaklarım,olsun severim ben siyahı. Kibritleri geri kutuya koymak yerine,çakmak kullananlardansın.Köşede ki berber seni çakıl taşı alırken görmüş,bak bunu biliyorum yarım yamalak ve üç nokta. Her merhabadan bir boşver oturtucam tam karşı sandalyene,nasıl olursa umarsızca zorunluluk meselesi yaparsın beni. Sonra bir su söyleyip kalkarım,ayıp olmasın kalıp yaşanmışlıklarına.