Nisan 24, 2010

Ben Dün Kayboldum

Kayboldum
Uçurumdan defalarca atlayıp paraşüt açmalarda
Uçurumdan defalarca atlayıp yere yumuşak iniş yapmalarda

Oysa; gökkuşağı kadını olmak +7yi kapsamıyordu
İki anlamlı oysa eğer oysa bandista anlatırdı

Akıl,zeka
Akıllı olmayı tercih eden bi zeki olamadım
Bu yüzden dönüş yapıldı en saçma şarkıda dökülen sulara
Çabuk dönülmesi umut kovalarla yada dilek ağaçlarıyla
Ve hergün konuşmak zorunda değiliz arkadaşça

Sen uyandır ben yine uyurum
Ateş üstüne su olmakta üstüme yok
Sen kondur öpücüğü ben duvar olurum yine

Biri beni durdursun gene kaçırdım durağı
Elde avuçta ne kaldı
Kulakları pamuklu mum ışıkları
Bakarak anlatmayı beceremedim anca sus ben çizerim

İçtikçe içesi gelen insan
Haz alır,verir
Ve gittiğini bilmeyenler geri gelir denir
Yalan!
Acı çekmek neyine diyen bir gevezeye döner döner dururum