Mayıs 20, 2010

bişi

Kurtarın yeryüzünü bu salgıdan!
Ne korku ne dehşet!
2 kadın 1 erkek
Yeşile benzer,
ama sen gri seversin
Hazır keklerle geldim
01:51
Herşey bitmek üzre
Çatışma ne anlatıyor?
Savunmasız hava saldırıları
Denize dökülenler var
Kağıttan yaşanmışlıklar
gene aynı şarkı
gene aynı sen
gene aynı senden
Eve varır varmaz,
hemen.
Bırak,
demogojik vaatleri
sarı biberler kadar pembe satılır pazarda
pazar günleri tamda
pazartesi pazarında
pazarlık konusu haline getirilen şehirlerden,
her birinde bir geçmiş-siz.
1 saat mutluluk
son 45 dakikası yabancılaştı
2 dakikası başına buyruk
tahmin edemediğim kadarı uyuşmuş
uyumuş!
Oluşu engelleyemedim,oldu kendiliğinden
çok sonra seni gördüm
aslında görmemeye çalıştım
sonra cümlelere taşınamayacak,
içsel boyutlar
ucuna iliştirdiğim,
gülünç kavramlar
her şey mümkündü,
her şey bocalayıp duruyordu
hareketsiz
öylece,duruyordu
nedensiz
baharın faturası ağır
açıyor mazoşizmin gülleri
ve
ben
senden kaçmak için
ağaç gölgesi arıyorum!
kanıma gireceksen
güneş kamaştırıyor gözlerimi
eğer seste uyuyamıyorsan,
kapının önündeyim.