Ocak 01, 2014

uygun bir-dil

keder
avuntu
kıymet.
çok farklı gitmek. 
bu sefer farklı. 
yanında huzur,
yanımda hiç bi'şey.
uykumuza uyan. 
öyle bi'ironi.
uykumuza düş.
yarım kalan hiç bi'şey yok.
tamamlanmayan yüzlerce.
sen mi vardın şimdiye kadar?
ben mi varmışım?
varmışım. 
bir de yokmuşum.
dün gece,
yarın öğlen.
yanıbaşımdan kendine.
ruhum pişman.
telve döküldü.
bi'saniye.
şarkılar dinlet.
yada
şarkılar kirlet.
seni hatırlamam daha mı kolay?
umarım bu yazıyı okumaz.
ellerinden torpilim var,
saklanabildiğim tek yer.
HEMEN DUR!
sahip olama.
sahip olamayalım.
bi'film setine doğru sağ adım.
bi'kin setine doğru sol adım. 
hadi içip birbirimize acıyalım.
hadi iç biraz,
lütfen.
misafirsin bana.
teleften acıma.
ziyan.
bas şu düğmeye yoksa ikimiz ölücez.
arafından cennetine. 
bahsetmişmiydim hiç gülüşünden?
yapay bi'cennet
yada saklamışmıydım hiç;
dört bi'yanımı cesaretimden?
o halde gidebilirsin
kemikten patikadan.
tutacaklarım kayıp,
hükümsüzdür.
paçavra
esrar
arsız